Informacje na temat wyjazdu do Sielpi
1. Wyjazd 17.07, godzina 08.00 z ulicy Traktorzystów 14 (ośrodek Arsus)
2. Przypominamy o konieczności dostarczenia Karty Obozowej, nie będziemy przyjmować kart przy autokarze. Kartę można pobrać z naszej strony internetowej.
3. Przypominamy żeby nie dawać dzieciom telefonów, tabletów itp.
4. W załączniku lista dzieci jadących autokarami, prosimy sprawdzić do którego autokaru dziecko jest przypisane, nr będą widoczne na podstawionych autokarach. Dzięki temu unikniemy zamieszania.
5. W kolejnym załączniku jest podział dzieci na grupy wedle których będą trenować na obozie. Poniżej przypisani do nich instruktorzy. W dniu wyjazdu dopisane zostaną nr telefonów do opiekunów.
6. Powrót 28.07, wyjazd z Sielpi o godzinie 10.30, przyjazd pod Arsus około godziny 13.00
7. Lista rzeczy do zabrania :
1. Judogi
2. 3 komplety strojów do ćwiczeń (spodenki koszulka)
3. 2/3 dresy
4. Kurtka przeciwdeszczowa(ewentualnie kalosze)
5. strój kąpielowy + okulary przeciwsłoneczne
6. Nakrycie głowy x2 (czapka lub chusta)
7. Krem z dużym filtrem UV i preparaty przeciw komarom i kleszczom
8. Obuwie do biegania wyprofilowane – nie trampki i buty do piłki nożnej halowej!!!
9. Komplet ubrania do zniszecznia – zabawy w terenie
10. Klapki
11. Ręczniki(w tym jeden na plażę)
12. Kosmetyki do higieny osobistej
13. Odzież codzienna wraz z bielizną
14. Dziewczynki obowiązkowo suszarki przynajmniej dwie na pokój
15. Latarka
16. Strój na przebieraną dyskotekę
Prosimy o pakowanie dziecka przy jego obecności, żeby wiedziało co jest jego i gdzie to jest w torbie jak również podpisanie rzeczy a zwłaszcza judog pasów i odzieży klubowej.