Sielpia II – ważne informacje
SIELPIA :
1. Wyjazd pod ośrodka Arsus (Traktorzystów 14) o godzinie 10.00. Poniżej lista autokarowa.
2.Dzieci obowiązkowo powinny dostarczyć do dnia 18.08 karty obozowe ( dostępne w zakładce „Dokumenty do pobrania”, koperty z kieszonkowym oraz opis podawania leków (jeśli takie dziecko przyjmuje)
3. Podróż odbywa się autokarem. Podczas zbiórki prosimy aby rodzice nie wchodzili do autokaru. Dzieci po oddaniu bagażu do załadunku wsiadają do autokaru samodzielnie. Prosimy aby na zbiórkę przyjechać 10 minut przed odjazdem.
4. Przypominamy o zakazie posiadania urządzeń elektrycznych typu telefon, pad, komputer itp. podczas obozu.
5. Listy dzieci z podziałem na grupy oraz z przydziałem do odpowiadających za nie opiekunów znajdują się poniżej. Pierwszego dnia obozu udostępnimy także numery telefonów do każdego opiekuna.
6. Karty obozowe ( wypełnione i podpisane przez obojga rodziców) można dostarczyć do siedziby klubu przy ulicy Rawska 4 w dniu 18.08.2023 w godzinach 16.30 do 18.30.
4. Lista rzeczy do spakowania :
1. Judogi
2. 2 komplety strojów do ćwiczeń (spodenki koszulka)
3. 2 dresy
4. Kurtka przeciwdeszczowa(ewentualnie kalosze)
5. strój kąpielowy + okulary przeciwsłoneczne
6. Nakrycie głowy x2 (czapka lub chusta)
7. Krem z dużym filtrem UV i preparaty przeciw komarom i kleszczom (nie w aerozolu)
9. Komplet ubrania do zniszczenia – zabawy w terenie
10. Klapki
11. Ręczniki(w tym jeden na plażę)
12. Kosmetyki do higieny osobistej
13. Odzież codzienna wraz z bielizną
14. Dziewczynki suszarka
15. Latarka
16. Strój na przebieraną dyskotekę
Prosimy o pakowanie dziecka w jego obecności, żeby wiedziało co jest jego i gdzie to jest w torbie. Prosimy również o podpisanie rzeczy a zwłaszcza judog, pasów i odzieży klubowej.
5. Planowany powrót z Sielpi jest na 26.08.2023 na ul Traktorzystów 14. W takiej samej kolejności jak wyjazd. Planowana godzina powrotu to 12.00